سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران

سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران : اینکه باغ من خالی از سکنه است: تسخیر شده توسط یک روح جوان زیبا، با اندوهی از شادی از دست رفته که اجازه نمی دهد او آرام در قبرش بخوابد. رنگ مو : و با باز کردن کشوهای بوفه‌های چیپندیل، به نقره‌ای قدیمی و نفیس زیبایی رسیدم که مرا به فکر مادربزرگ زیبای خود انداخت که از توری قدیمی و چروک‌های خنده‌دار و چشم‌های آبی شیطنت‌آمیز پیر ساخته شده بود. یک اتاق کوچک بود که مخصوصاً برای من جالب بود، یک اتاق خواب کوچک تماماً سفید، و پشت پنجره گل های رز قرمز از قبل جوانه زده بودند.

سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران

سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران : اما چیزی که با دلسوزی عجیبی توجه من را جلب کرد یک قفسه کتاب کوچک بود که در آن حدود بیست یا سی جلد بود، با همان حالت فراموش شده - فراموش شده و در عین حال مراقبت - که مانند نوعی جذابیت یادبود بر همه چیز در خانه قدیمی بود. بله، همه چیز فراموش شده به نظر می رسید و با این حال همه چیز، به طرز عجیبی - حتی از نظر مذهبی - به یاد می آورد. لینک مفید : سالن آرایشگاه زنانه کتاب پشت کتاب را از قفسه‌ها بیرون آوردم، یکی دو بار گل از صفحه‌ها افتاد - و چشمم به یک دست خط ظریف اینجا و آنجا و نشانه‌های ضعیف افتاد. ظاهراً این کتابخانه کوچک صمیمی یک دختر جوان بود. چیزی که من را بیشتر متعجب کرد این بود که متوجه شدم تقریباً نیمی از کتاب‌ها به زبان فرانسوی بودند. سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران : شاعران فرانسوی و عاشقان فرانسوی: یک نسخه جذاب و بسیار کمیاب از رونسار، یک نسخه چاپ شده زیبا از آلفرد دو موسه، و یک نسخه از مادمازل دو موپن اثر تئوفیل گوتیه . چگونه این کتاب‌های عجیب و غریب به تنهایی در خانه‌ای متروکه در نیوانگلند مزرعه پیدا شدند؟ قرار بود بعدا به این سوال به شکلی عجیب پاسخ داده شود. در همین حال من عاشق آن مکان غمگین، قدیمی و ساکت شده بودم، و همانطور که دروازه سفید را بستم و یک بار دیگر در جاده بودم، به دنبال کسی می گشتم که بتواند به من بگوید که آیا این خانه ارواح را می توان برای اجاره اجاره کرد یا نه. تابستان توسط یک مرد نسبتاً زنده. مرا به خانه مزرعه ای قدیمی نیوانگلند معرفی کردند که در فاصله یک چهارم مایلی از درختان سفید می درخشید. در آنجا با یک زوج قدیمی آشنا شدم، یک کشاورز معمولی نیوانگلند و همسرش. پیرمرد، لاغر، ریش چانه‌دار، با چشمان خاکستری تیزبین که گهگاه با شوخی زیرکانه سوسو می‌زند، پیرزنی با چهره‌ای پیر مهربان از نوع سیب‌های پژمرده و سرخ‌رنگ. آنها ظاهراً افراد مرفهی بودند، اما فکرشان - به دلایلی که من در حال حاضر نمی‌توانستم الهی - به نظر می‌رسید که بین تمایل نیوانگلندشان برای انجام یک معامله سخت و عدم تمایل آنها برای اجازه دادن به خانه تقسیم شده بود. بارها و بارها از تنهایی آن مکان می گفتند. آنها می ترسیدند که آن را بسیار تنها ببینم. هیچ کس مدت زیادی در آن زندگی نکرده بود و غیره. به نظرم می رسید که بعداً تردید کنجکاو آنها را درک کردم، اما در حال حاضر آن را تنها بخشی از روش معامله گر در نیوانگلند می دانستم. در هر صورت، اجاره ای که ارائه دادم سرانجام بر بی میلی آنها غلبه کرد، به هر دلیلی که باشد، و بنابراین - برای چهار ماه - آن خانه قدیمی ساکت، با یاسی های سفید، و انبارهای خواب آلود، و پیانوی قدیمی، و باغ عجیب و غریب؛ و با فرا رسیدن تابستان و تغییر نام سال از ماه می به ژوئن، من عادت داشتم بعدازظهرها زیر درختان سیب دراز بکشم و به رویایی کتابی قدیمی بخوانم و از میان پلک های نیمه خواب آلود درخشش ابریشمی را تماشا کنم. صدا. حدود یک ماه بود که در خانه قدیمی زندگی می کردم که یک روز بعد از ظهر اتفاق عجیبی برایم افتاد. تاریخ را خوب به یاد دارم. بعدازظهر سه شنبه 13 خرداد بود. داشتم کتاب آناتومی مالیخولیای برتون را می خواندم، یا بهتر بگویم اینجا و آنجا غوطه ور می شدم . همانطور که مطالعه می کردم، به یاد می آورم که یک سیب نارس کوچک، با یک یا دو گلبرگ که هنوز به آن چسبیده بود، روی صفحه زرد قدیمی افتاد. سپس گمان می‌کنم حتماً به رویا افتاده‌ام، اگرچه به نظرم می‌رسید که هم چشم‌ها و هم گوش‌هایم کاملاً باز شده‌اند، زیرا ناگهان متوجه صدای زیبای جوانی شدم که در جایی در میان برگ‌ها بسیار آرام آواز می‌خواند. آواز بسیار ضعیف بود، تقریباً نامحسوس، گویی از هوا بیرون آمده بود. سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران : بی‌رحمانه می‌آمد و می‌رفت، مثل رایحه‌ی دست‌نیافتنی شیرین‌بریر - انگار دختری در حال قدم زدن به این طرف و آن طرف است و در بعدازظهر آرام آرام برای خودش زمزمه می‌کند. با این حال کسی نبود که دیده شود. باغ میوه هرگز اینقدر تنها به نظر نمی رسید. و واقعیت دیگری که برایم عجیب بود این بود که کلماتی که از موسیقی هوایی برایم شناور بود. عبارت بودند از فرانسوی، نیمه غمگین، نیمه همجنسگرایانه خواننده قدیمی فرانسه که مدتها مرده بود، من به دنبال منشأ صداهای شیرین بودم. ، اما بیهوده. آیا ممکن است پرندگانی باشند که در این باغ عجیب به زبان فرانسوی آواز می خواندند؟ در حال حاضر به نظر می رسید که صدا کاملاً به من نزدیک شده بود، آنقدر نزدیک که ممکن بود صدای دریادی باشد که از درختی که به آن تکیه داده بودم برای من آواز می خواند. و این بار به وضوح متوجه کلمات ترانه کوچک غمگین شدم: "بخوان، بلبل، بخوان، شما که دلی شاد دارید؛ تو دل داری که بخندی، من باید گریه کنم." اما، اگرچه صدا روی شانه ام بود، هیچ کس را نمی دیدم، و سپس آواز با صدای هق هق متوقف شد. و یکی دو لحظه بعد به نظر می رسید که صدای هق هق در باغ میوه را شنیدم. سپس سکوت ادامه یافت و من به تأمل در مورد این اتفاق عجیب رها شدم. به طور طبیعی، من تصمیم گرفتم که این فقط یک رویای روز بین خواب و بیداری بر روی صفحات یک کتاب قدیمی است. با این حال وقتی روز بعد و فردای آن روز خواننده نامرئی دوباره در باغ بود، من نمی توانستم به چنین توضیح واقعی بسنده کنم. "آلا کلر فونتین" صدا از میان شاخه های انبوه باغ به این طرف و آن طرف رفت، "من برای پیاده روی می روم. سالن زیبایی شیرین مقدم شعبه نیاوران : من آب را بسیار زیبا یافتم که آنجا حمام کردم، مدتهاست که دوستت دارم، هیچ وقت فراموشت نکردم." یقیناً شنیدن آن صدایی که به باغ میوه می‌رود و آن طرف می‌رود، جایی در میان شاخه‌های درخشان نور خورشید - که در عین حال موجودی انسانی دیده نمی‌شود - نه خانه‌ای دیگر، حتی در فاصله نیم مایلی، عجیب بود. مادی‌گراترین ذهن به سختی می‌توانست به این نتیجه برسد که در اینجا چیزی است که «در فلسفه ما رویایی از آن وجود ندارد». به نظرم می رسید که تنها توضیح معقول آن توضیح کاملاً غیرمنطقی است. https://bornlady.ir/salon/shirin-moghadam-beauty-salon-niavaran-branch/?feed_id=18978&_unique_id=65ee2469ac182

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین مارک نانو کراتین مو

سالن آرایش پرنسس گیشا

انجام کراتین مو در بارداری